קרעי: "מקווה שסמוטריץ' יקח את משרד המשפטים"

    אסתי פלד No Comments on קרעי: "מקווה שסמוטריץ' יקח את משרד המשפטים"

    חה"כ שלמה קרעי בריאיון ל'קול חי': "רצינו שהממשלה תקום מהר יותר, אבל זה טבעו של מו"מ. עלינו לדאוג ששותפינו יהיו מרוצים. לא חושב שסמוטריץ' יישאר מחוץ לממשלה:

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שלמה קרעי (הליכוד), שוחח הערב (חמישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית, על הרכבת הממשלה. "הייתה לנו משאלת לב שהדבר הזה יקרה מאוד מאוד וזה לא קרה. אבל זה טבעו של משא ומתן. אני חושב שדעתנו יכולה לנוח. אני שומע שהדברים מתקדמים ומעריך שתוך שבועיים תקום ממשלה. זה לוקח קצת זמן".

    הוא התייחס להתנהלותם בוועדה המסדרת של הכנסת: "אם היינו מתנהגים באותה הדרך שהם אלינו – כולם היו נזרקים מהוועדה. אין לנו שמחה לאיד. הציבור רואה שהדבק היחיד של הממשלה הזו היה רק לא ביבי. כרגע אנחנו מקימים ממשלת ימין על מלא. הם ישבו עם העבודה ומרצ וגורמים פוסט ציוניים. האופוזיציה הזו היא אופוזיציה בינה לבין עצמה".

    ביחס לביטול מהלכי ממשלת לפיד, העריך קרעי: "אני מניח שנשלים את התיקון של כל הדברים האלה בחורף הקרוב ונתקדם קדימה למה שבאמת צריך לעשות".

    הוא נשאל לגבי המשא ומתן וחלוקת התיקים. "צריך לדאוג קודם כל שהשותפות שלנו יהיו מרוצות. בוודאי שראוי שמפלגת השלטון תחזיק בכל התיקים הבכירים, אבל יש שותפות בכירות שעמדו יחד איתנו ולא התפתו לדף הריק שגנץ הבטיח להם ויש לנו כבוד אליהן. אנחנו בסך הכל רוצים שהתוצאה תהיה לשביעות רצון כולם".

    האם סמוטריץ' ישאר במחוץ לממשלה? "אני לא מכיר את התיאוריה הזו ולהערכתי לא יקרה שום דבר כזה. כולנו רוצים להקים את הממשלה הזו. אסור שאף אחד ישאר בחוץ".

    קרעי הביע תמיכה בכהונה של יו"ר הציונות הדתית במשרד המשפטים: "לגבי סמוטריץ אני בהחלט חושב שראוי שאדם שהציג רפורמה נרחבת במערכת המשפט יממש אותה דרך תפקיד שר המשפטים, אני מקווה שזה יהיה התיק הבכיר שהוא יקח על עצמו".

    "אני מקווה לקבל תפקיד כלכלי", אמר ביחס לשאלה לאן הוא מכוון. "נכנסתי לכנסת עם המאבק בבנקים, להגדיל את התחרות בקרטל הזה שמקבל מיליארדים. אני סומך על נתניהו שיקבל את ההחלטות הנכונות".



    0 תגובות